fredag 20 december 2013

En vecka in i december

Maten ombord har verkligen varit bra, all vår vakuumförpackade och sen frysta mat har varit jättegod och är precis nu, efter 14 dagar slut. Nu blir det mer burkar och mer torkad korv ;)

Tack Maria för ovärderlig hjälp med tillagning av all mat i Las Palmas och tack Kalle för formidabel underhållning under tiden!


Eftersom jag inte är speciellt förtjust i burkmat har jag förordat fiske och idag den 7 dec fick vi en guldmakrill!! I skrivande stund står pappa och tillreder den i pentryt.


@Nella och Elton; jag saknar er så mycket. Varje dag, hela tiden finns ni här med mig i mitt hjärta.

@Mamma och Tomas, tack för att ni låter mig göra den här resan med sån stor förståelse och tack för att just ni tar hand om barnen, det känns så tryggt.

 


Inga kommentarer: